۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

کارگاهها و دوره های آموزشی آزمایشگاه معماری سازمانی سرویس گرا

یکی از الزامات مهم در مراحل مختلف انجام طرح های معماری سازمانی سرویس گرا، انتقال دانش به تیم سازمان از طریق برگزاری دوره های آموزشی تخصصی است. این دوره ها در مراحل مختلف مانند قبل از شروع پروژه، در حین انجام یا پس از آن میتواند برگزار شود. هر یک از کارگاه ها یا دوره های آموزشی دارای اهداف و مخاطبین خاص خود است که لازم است سازمان های متقاضی به این موارد توجه نمایند، کاتالوگ هر دوره با کلیک بر روی لینک "دریافت فایل" قابل دریافت است.
آزمایشگاه مرجع معماری سازمانی سرویس گرا در راستای ماموریت خود آمادگی دارد دوره های آموزشی را مطابق با نیاز سازمان متقاضی در حوزه های زیر برگزار نماید.

شرایط و مشخصات خدمات
این خدمات بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان فناوری اطلاعات با دانشگاه شهید بهشتی به دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی ارائه می گردد.
دوره های آموزشی 45 ساعته معماری سرویس گرا و یکپارچه سازی، در طی 15 جلسه 3 ساعته که شامل 12 کارگاه فنی (3 ساعته) و 3 جلسه تئوری (3 ساعتی) برگزار خواهد شد. دوره آموزشی معماری سازمانی نیز شامل 10 جلسه 3 ساعته است که 4 جلسه آن تئوری و 6 جلسه آن کار با ابزار معماری است.
این دوره ها منحصرا بصورت سازمانی برگزار می شود و امکان برگزاری دوره های آزاد وجود ندارد. حداکثر افراد شرکت کننده در دوره یا کارگاه آموزشی 25 نفر است.
پس از پایان دوره های آموزشی، بر اساس آزمون عملی به کسانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند، گواهی نامه معتبر شرکت در دوره اهدا خواهد شد.
دوره های آموزشی می تواند در محل آزمایشگاه معماری سازمانی سرویس گرا (ساختمان فناوری اطلاعات دانشگاه شهید بهشتی) و یا در محل سازمان متقاضی، برگزار می گردد.

روش درخواست خدمات
برای درخوسات خدمات آموزشی به سایت آزمایشگاه مرجع معماری سازمانی سرویس گرا مراجعه نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر